Spelarmöte

Idag var det spelarmöte, vi hade kallats för att diskutera den bristande närvaron på träningen. Stämningen ligger inte på topp i laget just nu och folk har blivit dåliga med närvaron. Anledningen till den bristande närvaron kom vi inte fram till men känslan är att flera i laget inte är så taggade just nu. Detta är inte bara tråkigt för de i laget som fortfarande tycker det är jättekul utan även för tränarna som tar av sin tid och tränar oss. De får ingen lön, de skulle lika gärna kunna vara hemma men ändå tränar de oss! Inte är det särskilt kul att lägga ned sin tid på något som folk inte närvarar vid.

Min känsla är att det finns mer som kunde ha blivit sagt på mötet men som inte sades. Vi har inte kommit fram till en lösning eller en orsak och vi får bara hoppas att vi blir taggade igen till efter jul (i tid till sm).

 

Kommentarer
Postat av: amanda

hoppas vi blir lite mer taggade faktiskt. haha jag sov lite måste jag erkänna (a) fast jag FÖRSÖKTE fanimej hålla uppe ögonen

2006-12-04 @ 21:22:11
Postat av: sanne

jag är jättetaggad, så det suger verkligen balle att typ ingen annan är det? :/
Jag ser jättemycket fram emot smkval u17, det är faktiskt inte långt kvar! För tänk bara hur snabbt jullovet går, och sen så är vi där liksom!
det vore helt awesome om vi kom vidare
älskar oss

Postat av: Marie

Jag är också fett taggad! Men jag hoppade det blir bättre snart! Kommer ni ihåg när det typ var ovanligt att vi inte kunde ställa upp två st sexor på träningarna?

2006-12-05 @ 18:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback