vart är "spöket i hallen?"

För inte så längesedan misstänkte vi ett "spöke i hallen", konstiga saker hände utan förklaring. Men det har varit tyst sedan ett tag tillbaka nu..

  • Någon har bankat på dörren vissa måndagar, och det har inte varit korsdrag, utan ett hårt slag, som om någon sparkade på dörren med all kraft i världen!
  • Kisset i hallen! En gång när vi hade lördagsträning utan tränare (inte så lysande) så var vi ganska trötta och på tattarhumör, vi gjorde en böghög, och när vi reste oss upp från högen var det vatten (kiss?) på golvet. Ingen av oss var blöta (fast vi hade legat där en sek. tidigare) Vi stannade kvar riktigt länge och försökte komma på en förklaring. Men vi kom inte på nåt! Ingen vattenflaska i närheten eller något!

Så vad har egentligen hänt? Vem var spöket? Vart har han/hon tagit vägen? Kan detta ha något att göra med att nätet och kundvagnen mystiskt försvann och sedan kom tillbaks?

Mysteriet i alivkshallen fortsätter...

kisset i hallen <--- kisset i hallen


Kommentarer
Postat av: amanda

omg, det där är fett creepy :O

2006-12-08 @ 17:09:38
Postat av: Marie

Hahaha! Men hallå var har bilderna på oss från i onsdags tagit vägen?

2006-12-08 @ 20:21:09
Postat av: slemmy

KLOCKRENT att malin, eller nån, fick med det på bild!! gah jag kommer fortfarande ihåg när vi reste oss upp och någon sa att det var blött på golvet och typ lovis sa att hon var lite blöt på sitt smal ben!! sholapalo!! Jag blir rädd och tänker ALDRIG gå in ensam på natten i Alvik hallen! vi ses på söndag, och nu MÅSTE alla komma :D

2006-12-08 @ 20:42:54
Postat av: sanne

det var jag som fick det på bild! :)
haha en gång, typ en vecka efter det skulle jag hem till alex efter träningen, och då bytte jag om och duchade ensam i hallen! panik! :D hahaha

2006-12-09 @ 10:16:41
Postat av: Lovisa

Alltså det känns lite tråkigt att ha missat detta historiska ögonblick i lagets historia... Jag var nämligen sjuk tror jag, och det var alltså inte jag som hade fått vatten på mitt smalben.. Tyvärr..

2006-12-09 @ 12:23:49
Postat av: sanne

men vi väntar på bilderna tills vi får slut på ideer, först måste fredrik och co. se inbjudan!

2006-12-09 @ 17:47:50
Postat av: sanne

men vi väntar på bilderna tills vi får slut på ideer, först måste fredrik och co. se inbjudan!

2006-12-09 @ 17:48:41
Postat av: sanne

men vi väntar på bilderna tills vi får slut på ideer, först måste fredrik och co. se inbjudan!

2006-12-09 @ 17:48:41
Postat av: malin

spöket är så jäävla creepy!!

2006-12-10 @ 20:41:02
Postat av: Johan

svett?

2006-12-11 @ 14:09:13
Postat av: sanne

nej, det var inte svett, det är det som är grejen! Vi hade ju träning utan tränare, en lördagmorgon. Shit, vi tränade inte alls!
hehe

2006-12-11 @ 16:27:16
Postat av: Johan

okej. någon kissade på sig eller dregglade och vill inte erkänna det!
så måste det vara!

2006-12-17 @ 05:32:57
Postat av: Marie

Okej det här inlägget kommer lite efter men jag kollade inte så nogrant på dikutionen när den väl var. I vilket fall som helst så har jag för mig att det hade varit en tränare där som i slutet lämnade oss ensamma, det var då böghögen uppstod och sedan upptäckte vi att det var helt blött. Vi diskuterade ju länge om någon hade lyckats presatur svett ur knäskydden eller vem som kissat på sig, men så var det ju inte. haha, kommer aldrig glömma det där!

2006-12-27 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback