Emmy

119138-77

Namn: Emmy (även om Fredrik hellre kallade henne för Emily)
Position: Höger (något som inte är så lätt att urskilja på planen då emmy kan stå lite var stans)
Spelat sedan: Snart tre år

Emmy är en av de personer som får flest att skratta under träningarna (även tränarna), vissa saker kan inte hända andra än Emmy! Ibland önskar man att det fanns en videokamera i hallen bara så vi kunde fånga alls dessa roliga ögonblick!

Att virra på planen är en av hennes specialiteér men hennes serve är inte dålig den med. Vissa saker som Emmy säger är kultmärkt, bland annat de hon sade under bilresan till Norrköping. Bilen passerar ett hotell, då utbrister Emmy "här kollade jag på hajen naken" och hennes klockrena roll som Kungen i Hey Baberibas Familjen. Ihop parad med Sanne är de oslagbara. En annan av Emmys oanade talanger är dykning, hon kan göra det som de flesta andra har svårt för, nämligen att göra ett perfekt dyk emellan madrasserna, inget överslag alls!

Dock måste vi säga att Emmy ska lägga mindre tid åt att plugga och mer tid åt att komma på träningarna!


Såhär såg det kanske ut då Emmy såg på hajen, naken (obs!! utan slaven förstås!)
119138-78

Kommentarer
Postat av: amanda

här älskar alla emmy :D:D

2006-11-16 @ 14:24:06
Postat av: Marie

HAhaah klockren bild!

2006-11-16 @ 20:43:12
Postat av: sanne

SLEMMIGT VÄRRE! så jävla klockrent
(förlåt malin, jag vet att det var jag som skulle göra detta, men sjukt bra gjort iaf :$)

Postat av: Malin

emmy jag vill veta vad du tycker

2006-11-16 @ 22:04:30
Postat av: Lovisa

Slem Slem Slem e min vän, Slem Slem Slem e min vän, Slem Slem Slem e min vän, Slem e en riktig kompis!

2006-11-16 @ 22:29:43
Postat av: slemmigaste slemmyn ever

hhahahahahahhahahahahhahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄLLLLLLLSSSSSKAR DEN!!!!speciellt bilden ;)
fett bra jobbat sanne/malin vem som nu gjorde det, och jag är tacksam över att ni inte nämde "emmy elefant" hahahaha!!!
men jag är bäst!! bromma äger!!!!!!!!
////// emmy, kungen, den nakna, förvirrade, em slem em em´slem em!!

2006-11-17 @ 18:30:48
Postat av: Malin

vad kul att du gillade sidan emmy!

2006-11-17 @ 19:15:45
Postat av: Marie

Haha, med vilket utal ska man läsa "förstås"? :P haha

2006-11-18 @ 14:28:43
Postat av: amanda

btw har ni skrivit helt fel .
"men hennes serve är inte dålig den med" HAHA 91or a l l t s å

2006-11-27 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback