who the f**k is AF?

Det har kommit till våran förstålse att en förälder till en spelare i vårat lag besöker bloggen ofta och dessutom kommenterar (under "nicket" AF = Anonym Förälder). Det lilla vi vet är att personen i fråga har hittat oss genom Bromma Volleybolls hemsida och har en dotter i vårat lag. Dessutom har vi AF´s ip-nummer som har jämförts med andra spelares ip nummer men det har inte varit någon träff, därför är det troligtvis så att AF kommenterar bloggen från sitt arbete eller sin egen dator (om hemmet innehåller mer än en dator). Häxjakten på vems mamma som AF är i fullgång, de hetaste kandidaterna just nu är Amandas mamma och Alexandras mamma.

to be continued..

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmm det var ju synd att det inte gick att avslöja genom ip-nummret.
Jag tycker dock inte att vi ska utesluta att det kan vara en pappa som ligger bakom, även om jag tycker att det känns som att det är en mamma så kan föräldern faktiskt vara av manlig art.

2006-11-11 @ 14:09:51
Postat av: MAlin

jag tänkte också faktumet att den kunde vara en man.. men nej, det känns mer som det är en kvinna

2006-11-11 @ 15:10:25
Postat av: sanne

jag frågade min mami om AF sa henne något, men det gjorde det inte, och jag vet att hon inte skämtade, för hon blev typ lite arg när jag inte sa vad det var! haha :D
Men sen blev jag tvungen att förklara, och då sa hon:
"af? Anheim Fredrik, kanske?"
han häslar förresten så mycket, idag slog bromma tulli Dalarö (nånting) med 2-0. yes!

Postat av: Sultán

haha jag har kommit på en sak, min mamma har varit inne på brommas hemsida ganska mkt senaste tiden.. och det skulle inte förvåna mig om det är hon som är "af".. ska försöka luska ut nånting ur henne på nåt smidigt sätt. :)

2006-11-11 @ 18:02:45
Postat av: MAlin

det är bra att alla försöker luska fram så mycket som möjligt. dock kanske denna diskussion inte ska hållas på bloggen då AF troligtvis läser.. AF is watching us!!

2006-11-11 @ 18:18:08
Postat av: Marie

Jag tycker som MAlin, vi får diskutera detta imorgon, jag har en idé till Alex!

2006-11-11 @ 21:18:05
Postat av: Sultán

det låter som en bra idé!

2006-11-12 @ 10:57:40
Postat av: MAlin

så det är alex mamma som vi misstänker just nu?

2006-11-12 @ 13:10:25
Postat av: amanda

men nördar, luska måste vara det fulaste ordet alltså......

2006-11-12 @ 18:59:17
Postat av: Lovisa

Amanda, luska är coolt okej?! Nej vänta, det är PIMP! Jag tycker inte heller vi ska utesluta det faktum att det kan vara en padre..

2006-11-12 @ 19:22:41
Postat av: Malin

jag körde:
"tack mamma för att jag är så snygg"
på mamma idag, haha.. hon svarade "vadå tack för att jag och pappa gjorde dig?" hon fattade inte någon AF vink.. :p

2006-11-12 @ 20:20:51
Postat av: Marie

Haha klockrent svar av Malins mamma!
Jag tror inte det är mina föräldrar, jag tänker inte ens fråga någon av dem för jag tror de vet att de är ungefär döda om de snokar runt och jag får reda på det.

2006-11-13 @ 20:13:19
Postat av: Malin

alla måste försöka! det är skit lätt, gör det bara vid matbordet eller nåt!

2006-11-13 @ 21:35:21
Postat av: amanda

JAG SÄGER BARA ATT MIN MAMMA INTE HAR GJORT DT, HON ÄR OSKYLDIG JAG LOVAR . sluta tracka ner på mej lovisa. luska är visst fult men jag är fett pimp, d kan ni se i mitt fotoalbum på PA faktiskt. hosthost smygreklam. jag skojjade. mwahhaha jag vet inte vad jag skriver nu för jag är fätt sjuk :S
PUSS

2006-11-14 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback