News

Härom veckan nåddes vi av informationen att vårt största fan Michele från Italien tänker ta sig en tur mot våra kyligare breddgrader nu i december. På sin resa med destination Sverige och Finland kommer han självklart att titta förbi då Bromma damer C spelar den viktiga matchen mot Sollentuna den 15 december.

Och tack vare att uppstyrda Marie kan Lovisa nu känna sig trygg från italienska maffian OCH det är även säkrat att det kommer vara Bromma Michele hejar på i matchen den 15:e. I och med att hon (efter sådär tre månader i Lovisas händer) svarat på intervjun om svensk volleyboll kan vi alla dra en lättnadens suck!
image346
Phju, Lovisa är nu utom fara.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, jag gillar verkligen den där bilden han gjorde på dig! Han har koll.

2007-12-09 @ 16:11:25
Postat av: sanne

skoja inte att han har koll!¨Undrar vilka de andra två föreställer?

2007-12-09 @ 23:08:39
Postat av: m

jag älskar att han fångade lovis min på "jag vill också vara rädd" fotot!!! identiskt

2007-12-10 @ 17:11:53
Postat av: Sara

haha, har han gjort den där?:o:p

2007-12-12 @ 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback