HEADHUNTERS

Måndagens träning hade extra mycket inslag av en grej:


SJUKT MÅNGA FICK BOLLAR I HUVUDET!

Frågan är om man ska hoppas på att huvudträffarna var avsiktliga (fätt bra träffar isåfall, jag menar hjälp vilket sikte det måste varit på smashen!) eller oavsiktliga (vi är ju snälla mot varandra liksom. Inga huvudträffar i onödan.) För svar bör vi fråga Sanne som stod för typ 50% av alla träffar. Bland annat kom en boll rakt i fejjan på Emmy och Malin fick känna vinddraget av en boll som precis missade hennes huvud.

Hursomhelst: detta mystiska fenomen resulterade i att måndagens träning fick namnet "Headhunters". 


Kommentarer
Postat av: sanne

mina var iaf rena träffar, shit vad jag har stört mig på slem alltså! Så jävla jobbig!
hahahah

2007-01-10 @ 17:56:59
Postat av: malin

headhunters, HAHA!

2007-01-10 @ 18:00:24
Postat av: amanda

du är duktig sannepälsko:D

2007-01-11 @ 07:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback