Veckans "VI GILLAR!"

dalarö volley


Okej, det här är kanske inte rykande färksa nyheter, men jag har funderat på varför så lite sagt om det faktum att Dalarö volley och Marita, Fredrik och Victor dök upp på helsida i senaste volleybolltidningen.
Därför bestämde jag mig för att ta saken i egna händer. Och i samma veva drog jag igång en ny "thang" på bloggen : veckans "VI GILLAR!" Vad tycker ni? Där kan man ta upp en random vald grej som laget gillar. Och skriva fina saker om grejen.

Så: Vi gillar familjen Anheim som fan, och Dalarö volley är våra homies.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Damn, glömde skriva: VI NÄMNS JU I ARTIKELN! Fätt lätt. Vi är så coola så jag smäller av.

2007-01-09 @ 21:40:11
Postat av: märta

naaaw, vad söta de är. VA? nämns vi? vad står dte om oss då?

2007-01-09 @ 21:49:38
Postat av: Sara

vilken bra ide!!!

smart smart!!

2007-01-09 @ 21:53:32
Postat av: sanne

det står typ att de var våra tränare och att vi hade uppvisningsmatch, vi är fett coola!
bra idé lovis! :)

2007-01-10 @ 12:06:23
Postat av: amanda

ahaa är det lovisa som gjort? :D

2007-01-10 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback