Veckans vi minns

Under det sista tränignslägret i norrköping (samma gång som NBN) bestämdes lagets officiella hejarramsa.


Innan match:

Brommas brudar smashar och skruvar,

över nätet vi slår, oj va fort det går.

Petar det gör vi, blockar ni inte dör ni!

Under Match:

Blixtar och dunder, bromma gör under!

Serveess:

Vi behåller samma [Servess, yes!]


Har ett minne av att blixtar och dunder användes nån gång under match men kändes rätt fel så vi återgick till hasse! Ramsan som skulle sägas innan har nog aldrig blivit använd.


Kommentarer
Postat av: amanda

hejja bromma, blixtar och dunder med skruvar whatever vi är bäst.

2007-01-15 @ 21:15:35
Postat av: Lovisa

Haha, jättemongo

2007-01-15 @ 22:07:28
Postat av: Marie

Haha!

Alltså jag vill bara reda ut en sak här va. NBN var i NYKÖPING! De träningsläger vi var på med Fredrik, Marita, Granis, Helena och Mattis var i NYKÖPING. Det var där Fredrik växte upp och typ därför vi åkte ditt.
Det läger som Bromma som klubb åker på tillsammans är i NORRKÖPING, det är två olika ställen! Jag är sämst på geografi i övrigt, men nu får det vara ett slut på denna förvirring.

Postat av: sanne

jag har faktikst aldrig gillat de där ramsorna, sorry malin ;)

2007-01-17 @ 12:43:22
Postat av: malin

marie: jag har ALDRIG någonsin koll på när vi var i norrköping och när vi var i nyköping så jag kommer fortsätta att blanda ihop dem :)
sanne: haha, om jag hade gillat dem hade jag völ sjungit dem på match

2007-01-17 @ 18:23:27
Postat av: Marie

Haha Malin jag syftade på laget i allmänhet, det verkar inte vara någon som har någon särskilld koll på det där. Jag tycker dock att det är vikigt att man inte tror att NBN står För NorrköpingByNight istället för vad det verkligen är dvs NyköingByNight. NorrköpingByNight var liksom leka lekar ute i mörkret.

2007-01-22 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback