who's a scatman?!

BÄSTA BRUDAR!

Mycket nytt är på väg, nya spelare och tränare (beräknas vara klart om två veckor. Inside information! Mycket spännande!) men det luktar även lite nya matchtröjor.. Någon som kanske är galet sugen på att sponsra?! (kontakta sannyboy) 
 
Förmodligen tar det tid med de nya tränarna eftersom endast det allra bästa är bra nog åt brommas absolut hetaste lag, men ha tålamod mina systrar. Den 27-28september står uppsala cup i min kalender, skriv in det i eran med så ser vi till att kirra det, vinna den, och få en kanonstart på säsongen 08-09.

DAGENS FRÅGA: Hur mycket har du tränat i sommar? (sträckan soffan-kylen räknas inte)

ps. bloggdesignen är oerhört tillfällig.(ser det konstigt ut så uppdatera sidan!) We are in desperate need of nya lagfoton. Puss


Kommentarer
Postat av: SLEMMO

Bromma Bithes! :D bra initiativ sanny! <3<3 nu gäller det bromma!

2008-08-21 @ 21:19:20
Postat av: carrow

wehey! Go blogg, lite hemglass över det hela men ;) hahaha. Uppsala Cup är ett MÅSTE! Så skoj innan säsongen! Och jag har tränat. Lite. Ehheller nåt, den sista tiden iaf, men jag känner på mig att det komer bli tufft framöver... Hoppas vi kör igång snart ffs!

2008-08-21 @ 21:26:52
Postat av: Marie

"Alltså, jag har hoppat studsmatta!" någon som minns? haha

2008-08-21 @ 22:50:50
Postat av: carro

Träningstiderna finns uppe nu!! http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=294881

2008-08-24 @ 09:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback