Lagkväll

Det har talats en del om en lagkväll, jag har planerat det under en längre tid men det har inte blivit av ännu. Men nu hade jag tänkt ta tag i det och i och med detta lilla inlägg så välkomnar jag nu er mina kära lagkamrater hem till mig på middag som dock lagas av Sara, såklart! När det gäller datum så hade jag tänkt mig fredagen den 7/3, dagen efter har vi match 9.45 i Forsgrenska och då kan vi ju ladda tillsammans kvällen innan tänkte jag. Alternativen är fredagen 14/4 innan SM-kvalet eller 21/4 vilket bara är en random dag, även kallad Långfredagen, men vi har ingen match efter om det skulle vara så att vi hellre vill festa till det lite mera. :)

Så ta er en funderare så får vi diskutera det hela på träningen! Med vänliga hälsningar eran dammsugare i bakplan :) /Marie

image366
Middag med gänget???

Kommentarer
Postat av: malin

låter nice. röstar på långfredagen

(johan har klart och tydligt lärt mig att man inte går ut kvällen innan match, jag har lärt mig min läxa)

2008-02-18 @ 21:37:58
Postat av: Marie

Haha bra lärt Malin! Men då röstar du alltså för att vi festar till det. För det var ju egentligen inte grundtanken men om det är vad folket vill så är det klart att vi ska göra det.

2008-02-18 @ 22:20:55
Postat av: sanne

jag röstar för långfredagen! :D
(illamående pappan malleballe)

2008-02-19 @ 12:51:44
Postat av: malin

sanne, ska vi inte ha den kvällen innan sm-kvalet så får vi se illamående mamman och illamående pappan?

2008-02-19 @ 20:35:18
Postat av: malin

fast oops. är det på långfredagen kan jag nog ej vara med på någon middag, min mamsi fyller år..
:/

2008-02-19 @ 20:35:59
Postat av: Marie

Nej men jag tycker att 7/3 låter bäst, det låter som att flera ska bort vid långfredagen kanske. Dessutom är det kanske bättre att ha innan match än innan SM-kval, för innan SM-kvalet har jag iaf planerat att gå å lägga mig vid typ 9!?!

2008-02-20 @ 22:57:04
Postat av: Lovisa

fast det blir inget illamående malle. inte om det blir kvällen före match.

2008-02-21 @ 22:22:47
Postat av: malin

attans asså

2008-03-02 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback