Update

En update är väl på sin plats:

Match på söndag mot Sollentuna avslutades med en vinst, 3-1. Vi spelade bra, med mycket bra fokus, men hade lite knackig servemottagning och försvar som vi såklart måste jobba lite extra mycket på. Det enda som jag anser saknas är jobb med fötterna, att man vågar ta bollen och ta det lilla fjuttsteget som gör det så mycket enklare. Annars var serven hur bra som helst och jag tycker vi ska fortsätta med samma stil.

Gårdagens träning var super, enlig mig.12 tjejer dök upp vilket underlättade träningen en hel del. Bra serve-träning, träningsmatchen var härlig och det märktes på alla att alla satsade så gott de kunde. Ser fram emot nästa träning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig update!

En tanke dök dock upp i huvudet på mig "Jag tror aldrig att bloggen varit så fokuserad på volleyboll förut" :P haha

2009-03-08 @ 22:20:16
Postat av: Marie

Kan ju btw säga att det var jag som skrev kommentaren också :)

2009-03-08 @ 22:20:43
Postat av: Amna

Det är ett volleyboll-lag, right? ^^ Då snackar vi volleyboll!

Postat av: Coach

Kul med uppdateringar....

Mer sådana !! och vi har ju vunnit ytterliggare en match sen den senast uppdateringen :-)

2009-03-10 @ 22:41:27
Postat av: Marie

Amna har du kollat igenom bloggens arkiv? ;)

2009-03-16 @ 17:27:37
Postat av: Amna

Yes, hur så?

2009-03-16 @ 17:33:41
URL: http://handwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback