Vinst, 3-1

Dagens match var nog den bästa på länge för laget. Vi var samspelta, vi pratade på plan och de svåra bollarna (de få som fanns) fixade vi enkelt och smidigt, precis som det alltid bör och ska vara. Stämningen på plan var på topp, vi var glada och trots våra misstag som kostade oss ett set lät vi det inte förstöra vårt fina spel.

Jag måste säga att framspelen var toppen, speciellt i sista set. De underlättade för mig enormt mycket, gav mig betänketid vilket gjorde att jag kunde variera passen väldigt mycket och även ge centrarna flera bollar än vanligt.

Tränarna är nöjda, det lilla publik vi hade sa att matchen var grymt spännande och jag tycker att vi ska fortsätta så här.
Vinst med 3-1, HEJA OSS!





Kommentarer
Postat av: carro

Wiiiie! nästa vinst kommer i helgen då ;)

2009-03-17 @ 15:26:34
Postat av: Anonym

fan vad bra vi är!

Och måste säga att första bilden ser helt mongo ut! haha!

2009-03-17 @ 20:20:32
Postat av: Amna

Haha, ja, men det är en Maddie-block!

Postat av: Lovizzzzzzzzzzzz

blä, jag vill vara med så himla gärna!

2009-03-19 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback